Bonniers stora bok om Stickning

Igår fann jag STICKBIBELN.
Jag har läst om den tidigare i forum och på bloggar men inte riktigt förstått hur galet bra den är. Jag hittade den på biblioteket förstod då mitt ha-begär fick mig att leta runt på internet att den är väldigt svår att få tag på; den är slut överallt.
Jag ringde ett litet antikvariat i närheten av mig som påstod att den fanns inne. Jag ringde upp och mannen sa att det var någon som frågat om frakten dagen innan. Jag hojtade att jag bor i närheten och kommer in om en timme.
Huggsexa? Huggsexa.
Nu får vi se om jag lyckas få tag på den.
Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Ryssen

Heja, Heja!



Du kanske blir vår tids Ansgar!

2010-08-12 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0